CONSELLOS QUE DÁ UN AUTÓNOMO A QUEN QUERE SER AUTÓNOMO


1423766598_605705_1423767279_noticia_normalO autoempleo gaña adeptos en España. Con todo, traballar de xeito autónomo non é unha actividade fácil nin sinxela. É por iso que a Unión de Asociacións de Traballadores Autónomos e Emprendedores elaborou un documento no que desglosa 20 avisos importantes para aquelas persoas que desexen integrar o colectivo de xeito exitosa.

1. Autorrealización. É importante desenvolver unha actividade que guste. Por iso é polo que sexa importante pensar que se faría en caso de ter a vida resolta desde o punto de vista económico.

2. Motivación. O percorrido da actividade autónoma está plagado de problemas, polo que o fundamental na persoa que inicia esta andadura é estar motivado para iso.

3. Formación. O bagaxe formativo, a experiencia laboral e as habilidades persoais son requisitos imprescindibles para penetrarse neste ámbito laboral.

4. Ideas viables. Hai que traballar para conseguir ideas viables desde o punto de vista empresarial, non basta con querer desenvolvela.

5. Planificación. Débese realizar un plan de empresa e contrastalo con profesionais expertos na materia na que o autónomo vaia a penetrarse.

6. Socios. No caso de emprender con outras persoas é vital establecer previamente as funcións que vai desenvolver cada un, así como cales van ser os seus esforzos e a dedicación que van investir no proxecto.

7. Liquidez. Hai que calcular unha previsión adecuada de fondos propios que asegure o mantemento da actividade durante catro meses.

8. Mercado. Para definir os clientes aos que un se vai a dirixir, así como o xeito de buscalos hai que coñecer o mercado no que un se vai a mergullar.

9. Xestión e contabilidade. Resulta vital controlar os ingresos que se xeran así como os gastos que supón realizar a iniciativa, tanto os previstos como aqueles que non estaban na iniciativa antes de iniciala.

10. Diferenciación. A capacidade de diferenciación non só ten que ser real, senón que os clientes teñen que notala e apreciala.

11. Proveedores. Ter en conta as opinións dos proveedores e clientes para mellorar a relación comercial e gañar en competitividad tamén é un punto crave para emprender.

12. Difusión. O marketing é fundamental para que unha actividade funcione. Por iso é polo que resulte imprescindible transmitir as calidades e capacidade para satisfacer as necesidades dos clientes.

13. Límites. Ser consciente dos límites e oportunidades da actividade axuda a fomentarla e a facela crecer co paso do tempo.

14. Crítica. Hai que manter un espírito crítico co emprendimiento levado a cabo, pois só con esa actitude pódense solucionar os problemas que se xeren.

15. Traballo. Ningún proxecto logrará os obxectivos desexados si non se traballa duro para iso. Por iso é polo que sexa fundamental determinar o punto de equilibrio, aquel en o que os ingresos son iguais aos gastos.

16. Perdurar. Hai que traballar para conseguir vantaxes competitivas, e que estas perduren no tempo.

17. Post-venda. Hai que apostar polo servizo post-venda, pois os clientes satisfeitos son a mellor garantía de futuro e potencial para ampliar a rede de clientes.

18. Relacións persoais. As relacións persoais no ámbito do emprendimiento débense coidar e vixiar en todos os niveis, pois estas poden afectar ao ámbito profesional.

19. Investimento. Hai que investir nun mesmo, en formación e coñecemento propio.

 20. Fracaso. Non hai que ter medo ao fracaso, pois si este materialízase, servirá como experiencia para iniciar unha nova idea.
Advertisements