COMO CREAR UN PLAN DE EMPRESA EN CINCO PASOS


1423766598_605705_1423767279_noticia_normalCOMO CREAR UN PLAN DE EMPRESA EN CINCO PASOS

Se te atópas preparado para poñer en marcha o teu negocio e tan só che quéda deseñar un plan empresarial capaz de atraer inversores, consulta aquí os pasos necesarios para a súa elaboración.

Unha vez definido o noso produto ou servizo e determinado o mercado cara ao cal dirixir a nosa estratexia, xa só queda poñer todo o noso esforzo na elaboración dun plan empresarial eficaz.

Aínda que hai emprendedores que temen abordar este paso tan importante, xa que basicamente considérano algo innecesario, como complicados documentos que fan aínda máis enrevesado o desafío do emprendemento, a realidade é que están completamente equivocados. Non serve de nada ter ideas con fundamento para un negocio si non se analizan e estructuran na orde correcta, porque o máis probable é que non se lles poida sacar o máximo proveito. E aquí é onde un plan empresarial concebido con suma destreza pode salvar un negocio.

Estes son os pasos a seguir que expón no seu blog Dougles Chan, de Singapore-Headhunter, dirixidos a todo emprendedor xa preparado para lanzar o seu negocio e que lle serán moi útiles na elaboración do plan empresarial:

  1. Sumario Administrativo. Desde un punto de vista técnico, esta parte debería realizarse ao principio nun plan de negocios. Con todo, o mellor é redactalo unha vez finalizadas o resto de seccións, e a razón é ben sinxela, como o seu nome indica, o “Sumario Administrativo” resume todo o contido do plan. Así pois, non é estraño que moita xente nin sequera moléstese en seguir lendo logo desta sección, e por iso resulta imprescindible asegurarse de que este sumario queda perfectamente redactado e que ademais o engloba todo.
  2. Visión xeral da empresa. Neste apartado expóñense as bases e fundamentos para levar a cabo o negocio, ofrecendo aos lectores a oportunidade de coñecer o que verdadeiramente ten en mente o emprendedor. Trátase de dar unha visión xeral da empresa, explicando os fins perseguidos, perspectivas e a declaración de obxectivos fundamentais. É importante deixar claro que este paso é esencial cando a compañía trata de recaudar financiamento dunha fonte externa. E resulta moi eficaz realizar unha descrición positiva da empresa cando o que se pretende é vender accións da mesma, xa que axudará a fixar un prezo máis elevado. Unha presentación de empresa cunha base sólida asegurará que se coñeza o verdadeiro valor da mesma e que os posibles compradores síntanse de verdade atraídos  polos beneficios potenciais do negocio. Non faría falta mencionar que a elaboración e xestión da documentación empresarial debe realizarse con suma diplomacia e saber facer.
  3. Ámbito empresarial. Aquí debe incluírse toda a información crave en relación á competencia, o mercado e o sector ao que pertence o negocio. O normal é levar a cabo unha investigación previa en profundidade si deséxase que esta sección adquira un gran valor. Para iso, haberá que facer estimacións das tendencias e estrutura do mercado e identificar os posibles obstáculos que poden xurdir na creación da empresa.
  4. Descrición da compañía. Requírese facer un exame detallado do negocio para poder realizar esta parte do plan. Deixará moito que desexar si defínese á empresa soamente desde o punto de vista das vendas. É necesario reflectir outros factores como os recursos principais cos que se conta, a calidade no tema laboral, os clientes potenciais e outros aspectos similares.
  5. Plan de acción. Aparentemente trátase do apartado máis crítico de todo o sumario dun plan empresarial. Basicamente podemos sintetizarlo en todas as ideas e pasos que axudarán ao cumprimento de cada un dos obxectivos fixados pola empresa. Polo tanto, todos os propósitos e finalidades expostas na sección de información xeral deberían reflectirse aquí tamén. Finalmente, ofrecerase unha visión xeral de todo o noso traballo e esforzo no proxecto de empresa para todo aquel que poida estar interesado en colaborar.
Advertisement